4. 1. 2013

lazy day.

Dnes som mala jeden z mojich lazy dní. Poznáte to aj vy? Ten pocit keď sa vám nič nechce a najradšej by ste preležali celý deň v posteli.. Tak presne toto sa mi cez tieto prázdniny stalo už viackrát.
Dnešný (pôvodný) plán bol:
1. Konečne začať robiť niečo do školy (totižto, keď som si uvedomila že polrok je už skoro tu, vzhľadom na moje známky, je čo opravovať)
2. Urobiť DIY post pre vás. Aj som začala, ale nie je to také jednoduché ako to vyzeralo na prvý pohľad, takže si ešte musíte počkať
3. Stiahnuť hudbu do nového mobilu. (chystám sa na to, ale to neznamená že to stihnem..)
No a aký bol môj dnešný program naozaj?
1. Vstala som asi o 11:00 a pomaly som sa odpratala ku ladničke ktorá bola ako zvyčajne plná ale zároveň v nej nič nebolo. No proste sen -.-" (stáva sa to aj vám?)
2. Sklamaná som si uvarila aspoň čaj a ľahla som si pred telku
3. Poobede som išla von s mojím psom, a ani som sa nenazdala už bol večer 
Teraz len dúfam že aspoň tú hudbu si stiahnem. Zajtra idem do Viedne a nerada by som sa vo vlaku nudila. Pozitívna správa je že zajtra, prinajhoršom pozajtra vám spravím post o nákupoch a zážitkoch z Viedne. Zatiaľ sa majte!
xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára