27. 1. 2013

Let's Go To Shopping!

Posledné tri týždne boli naozaj veľmi náročné. Nielenže som nestíhala nič písať a fotiť (hanba hanbatá) ale všetky tie písomky a skúšky ma tak hnevali že už nepomáhala šálka kakaa ba ani pohľad na zasnežený dvor. Našťastie je to už všetko za mnou (uff). Som si istá že niečo podobné zažíva každý z vás a to najmä teraz pred koncom polroka. Za ten zimný čas som kúpila pár nových vecičiek. Konečne prišli aj brošne zo SAShE a náhrdelník z UK. Preto som pre vás pripravila ďalší shopping haul. Tiež si môžete všimnúť že som trošku pozmenila vzhľad stránky, lebo ako sa hovorí v jednoduchosti je krása.

brošne zo SAShE od MahuART.
 neskutočne pohodlný XL sveter zo sekáča.
tenisky, tričko, sveter - H&M 
!zeleno-modré H&M DIVIDED jeans!
náhrdelník "collar" z UK.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára