6. 1. 2013

Vienna-trip & new in

Hallo! Už od začiatku prázdnin som plánovala môj Vienna-trip a včera som ho konečne absolvovala. Verte či nie, užila som si ho naplno! Do Viedne chodím pomerne často, no toto mesto ma nikdy neomrzí. Ale späť ku včerajšku. O 9:42 náš vlak odchádzal z hlavnej stanice, takže cca o 11:00 sme už boli v centre Viedne. Hneď sme vyrazili do obchodov v ktorých boli skvelé výpredaje. Keďže ja som zaťažená na H&M nakupovala som prevažne tam. Bola som však vo viacerých obchodoch, ako napríklad  FOREVER21 ale nič ma tam nezaujalo natoľko aby som to kúpila. Zara ma sklamala po plnej čiare. Až na svetlé výnimky ma v ich momentálnej kolekcii nič nenadchlo. Inokedy tam nakupujem veľmi rada. Asi okolo pol druhej sme išli na obed do milovaného nordsee. Ako zvyčajne som si dala ich geniálnu polievku a k tomu krevety s dresingmi ktoré sú vážne božské. Po obede keď už sme mali nakúpené čo bolo aj nebolo treba, spojili sme pekné s užitočným a ako vždy sme si boli pozrieť výstavu v ALBERTÍNE. Na kávu v STARBUCKSE už neostal čas. Ale nevadí, aj tak bolo všetko dokonalé! Súčasť tohoto postu je aj moje prvé new-in takže dúfam že sa vám bude páčiť. Smelo čítajte, pozerajte, prípadne zdieľajte na vašich blogoch. 
xx 


tričko s magical potlačou  - H&M DIVIDET
tričko (army style s trblietkami) - H&M DIVIDET
tričko s indiánskou potlačou - H&M DIVIDET
podprsenka so zamatovými vzormi - H&M
čipkované šaty - H&M DIVIDET // prepletaný koženkový opasok - H&M // náhrdelník s pierkami - SIX
čipka šiat
floral čelenka - H&M
náušnice (pierka) - SIX

3 komentáre:

  1. moc hezký nákup, zaujaly mě ty naušničky, miluju peříčka a tydle vypadají úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem. Aspoň budem vedieť čo mám dať do giveway. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásne veci si si kúpila! A ani nám minule nevyšiel čas na SB, haha:)

    OdpovedaťOdstrániť